понеділок, 14 січня 2008 р.

Як врятувати медіа? Хто знає?



Ви журналіст? І що ви думаєте робити завтра?

Споживач вашої інформації сьогодні має купу альтернатив. Для нього доступні все більше джерел інформації. Вони зведуть вашу працю нанівець.

Що робити?

- Cупероперативність. В гонитві за цим друковані видання вже перекочували Інтернет і відкрили там свої сайти. Але цього, звісно, мало.

- Використання нових для Вас засобів передачі інформації? Аудіо, відео, фотослайди стають додатковим стимулом для користувача вибрати саме ваш ресурс, а не інший. Виявляється, засоби які раніше використовували інші ЗМІ, можна обєднати з користю.

- Матеріал вимагає доброї „упаковки”. Боротьба за користувача також примушує змінювати подачу інформації. Навіть важлива і екслюзивна новина, в якої буде нудний чи незрозхумілий заголовок, втратить свого читача.

- Максимально стисло подати найголовніше. Важливо памятати, користувач ресурсу, як і ви, цінує свій час.

- Велика кількість інформаційних потоків - ще один наслідок технічного прогресу і культурних змін у світі. Для ЗМІ це означає зростання потреби в скануванні таких потоків.

На цю ж тему

Курсы по мытью полов для журналистов
The Machine is Us/ing Us (Final Version)

А Ваша думка яка?

1 коментар:

Anna сказав...

Геніально, як власне завжди!!!
PS плиз, когда будешь в Париже, купи мне лягушку