Ви журналіст? І що ви думаєте робити завтра?
Споживач вашої інформації сьогодні має купу альтернатив. Для нього доступні все більше джерел інформації. Вони зведуть вашу працю нанівець.
Що робити?
- Cупероперативність. В гонитві за цим друковані видання вже перекочували Інтернет і відкрили там свої сайти. Але цього, звісно, мало.
- Використання нових для Вас засобів передачі інформації? Аудіо, відео, фотослайди стають додатковим стимулом для користувача вибрати саме ваш ресурс, а не інший. Виявляється, засоби які раніше використовували інші ЗМІ, можна об’єднати з користю.
- Матеріал вимагає доброї „упаковки”. Боротьба за користувача також примушує змінювати подачу інформації. Навіть важлива і екслюзивна новина, в якої буде нудний чи незрозхумілий заголовок, втратить свого читача.
- Максимально стисло подати найголовніше. Важливо памятати, користувач ресурсу, як і ви, цінує свій час.
- Велика кількість інформаційних потоків - ще один наслідок технічного прогресу і культурних змін у світі. Для ЗМІ це означає зростання потреби в скануванні таких потоків.
The Machine is Us/ing Us (Final Version)
А Ваша думка яка?
1 коментар:
Геніально, як власне завжди!!!
PS плиз, когда будешь в Париже, купи мне лягушку
Дописати коментар